Vad har hänt ?:O

asså nu fattar jag seriöst inget , jag har blivit
sämst på fotboll :O,
jag måste skärpa mig ,
Matchen vann vi med 4-0 och jag gjorde sista målet,
men jag är verkligen inte nöjd, elr jo kanske första målet gjordes av
jenny i 95, det var jag lite nöjd med var att jag fick bollen nickade den framför mig och sedan sprang jag järnet fram te hörnan och passade jenny som då stog vid målet :)
 men iaf glömde att säga, att idag var jag med michelle och vi hade det bäst :d
även fast vi inte gjorde så mkt, men innan jag var med henne så fick jag
ett sms av ni vet sofia base från expressen och hon sa att jag var med i expressen idag :)
så jag gick ner te ica och köpte tidningen och där var jag ja :D,
men eftra att ha varit med michelle så gik hem och fixade mig te matchen,
och när jag kom hem efter matchen så åt vi tacos för typ tredje gången i mitt liv, mamma
gillar inte tacos så vi får typ aldrig det -.-
Jaja nu sitter jag här och tråkar vet inte vad jag ska göra,
men ifall någon av er läsare så tidningen kommentera :D
/kisses Nono

Har lust att sätta ut gamla och ny bilder nu :)





inte så lyckad menmen




Jag när jag va typ 2-3 år :)




Kommentarer
Postat av: sandra

sluta du vet själv att jag ändå inte betyder ngt håll ej på att skriva s¨ånt och vem är den där killen då? få se..... INGEN FATTA!

2009-11-08 @ 17:29:32
URL: http://theblackdark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0