sorry....

oh herregud,
förlåt förlåt för jätte dålig uppdatering,
men nu menar jag verkligen det, jag har inte haft tid !
men jag lovar jag ska verkligen försöka nu ,
men ni måste lova att läsa min blogg lite mer, okej? :)
men iaf AIK F96:1 har ringt mina föräldrar och jag ska prov spela
för dom, igentligen idag och på onsdag men jag gick hem från skolan
idag för att jag fick jättejätte ont i ryggn och magen ... -.-'
så jag fick inte gå av mamma.
Men idag i skolan var jag väl inte med om så mkt eftrsom jag gick hem
vid 12 tiden och vi skulle igentligen sluta tjugo i 3,
men på morgonen så hade vi simmnig i simhallen men jag kunde inte vara med.
eftr det hade vi matte, jag och emilia kom 18 min försent, upps ! :s
och eftr det hade vi lunch , det var då jag kände värken , jag var skit
hungrig men ändå så kändes det som om jag inte var det,
eftr lunchen hade vi spanska, jag var med halva lektionen
sen drog jag hem.
När jag var hemma gjorde jag inte mkt bara satt och lekte med
hunden ett tag.
men nu ska jag göra alla min läxor.
/Kisses Nono




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0