Sjuk.

Hejsan ,
jag rubriken säger nästan allt,
igår skrev jag inte eftrsom jag var sjuk då oxå -.-
fan jobbigt det är men idag känner jag mkt bättre men mamma
tyckte inte jag skulle et skolan eftrsom vill vara säkra så jag
inte blir sjuk till på tisdag och den 23 :)
och om ni undrar varför på tisdag så är det för
att det är ett viktigt möte med sankatn all star ;p
men jajaj igår ringde sofia jag tror hon var från expressen,
eller så var hon från sanktan.se men iaf
hon interjuvade mig ;)
jag var lite nervös,inte varför:/ men berättar vart interjuven kommer
komma ut, när den har gjort det för att hon sa att den skulle antingen komma
ut på både sanktan.se & expressen, eller bara en av dom.
Resten av dagen gjorde jag inte så mkt och jag antar att jag inte kommer göra så mkt mer idaa oxå.
Haha a juste Linnea, Jankeh och michelle är oxå sjuka xD
asså jag är inte glad att dom är sjuka utan det som
är så roligt är att alla vi blev sjuka smatidgt.
Men nu måste jag äta frukost.
/kisses Nono


 Michelle saknaden är enrom ! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0