MADRID !

Tjena :)
sorry att jag inte skrev igår men hann verkligen inte,
igår som sagt spelade vi match mot pojkarna :)
vi förlorade med 3-0 :(
men typ ingen kunde spela seriöst, och missade målet
när jag var ensam med målvakten :S
SHIT asså !
Men jaja sen på kvällen så hade vi fest med killarna :D
i början var det skit tråkigt typ alla stog i ett hörn men sen blev
SKIT kul, och asså jag menar det verkligen :)
haha men i slutet ville ingen gå hem,
men ajuste haha när alla var på väg ut så tog vi ciderflaskan , ni
vet flaskan såg ut som en sån där champange grej,
så jag skaka den as mkt, men behövde lite hjälp med att öppna den :P
ajaj sen så helt plötligt gick locket av och jag började fösköa spruta
på killarna hehe men det gick inte så lyckad så .... :)
Men nu kommer vi till rubriken,
inatt elr ska man säga imorn kl 03.00, så kommer jag,mamma oh pappa börja åka 
till arlanda för att jag ska åka till madrid med snkatan som jag har berättar för er tidigare :D
Shit vad jag längtar men nu ska jag börja packa :D,
kommer inte kunna blogga där men jag lovar att blogga från arlanda emd min mobil,
a dåså bloggen vi ses om en vecka :D
/kisses Nono 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0